קרשין-שלו מפעלי מתכת בע"מ - למעלה מ-70 שנה של מקצוענות ומצוינות בתחום מעבר החום והאנרגיה

קרשין-שלו מפעלי מתכת בע"מ היא חברה ותיקה בישראל, שהוקמה עוד לפני קום המדינה, כבר בשנת 1946.
הכל התחיל כשמר שאול קרשין הגיע לישראל בשנת 1921. הוא החל את עסקיו בשנת 1946 - שנתיים לפני הקמת מדינת ישראל. המפעל הראשון של קרשין-שלו הוקם בכניסה לרמת-גן. בשנת 1989 הועבר המפעל לבניין החדש שלו בגודל 4500 מ', באזור תעשייה ברקן.


קרשין-שלו מתמחה בציוד העברת חום לפרויקטים של תעשיה ומיזוג אוויר; מחליפי חום, יחידות מיזוג אוויר תעשייתי ומסחרי. החברה מייצגת גם חברות זרות נבחרות בתחום ציוד העברת חום, יחידות משאבת חום מקוריות מים, דוודים ומגדלי קירור המציעים ללקוח חבילה מלאה של ציוד הנדרש לפרויקט.



מראשית ימיה, מטרת העיצוב ההנדסי של החברה הייתה ונותרה יעילות מירבית של העברת חום בשטח וחלל קטן. הקו המנחה את החברה הוא לספק את הטכנולוגיה הדרושה ובכלל זה את החומרים המתאימים לצורך ניצול אנרגטי מירבי, דבר המתבטא בהכרח בחיסכון במשאבים ובעלויות.


מימיו הראשונים המפעל החדש נודע במוצריו האיכותיים וברמת שירות הלקוחות הגבוהה. כל זה קורה שנים רבות לפני פיתוח TQM, ISO ושיטות מודרניות אחרות. עם עקרונות אלה החברה נמצאת כעת בעשור השמיני לפעילותה, בהובלת ד"ר אבי שלו, הבעלים ומנכ"ל המפעל, יחד עם אינג' מיכאל מרקוס, המהנדס הראשי.

חברת קרשין-שלו מפעלי מתכת בע"מ ידועה ברמת ההנדסה העליונה שלה, ולוקחת חלק פעיל בחברה הישראלית למהנדסי חימום, קירור ומיזוג אוויר וחברות אחרות.
החברה מתגאה בביצועי מוצרים המחושבים ברמה הנדסית גבוהה. בנוסף, הציוד מתוכנן ומותאם אישית לצרכי הלקוחות ברמה גבוהה של גמישות, לצד גיבוי טכני מוכן לאורך כל חיי הציוד.

ערכי החברה כפי שמופיעים באתר החברה:
  • אמינות: אתיקה, יושרה, כנות
  • מחויבות ללקוח: עמידה בדרישות, מאמץ לענות על הצרכים, פתירת בעיות
  • פעילות שחותרת לתוצאות: צמיחה חזקה, רווחיות, ניהול פיננסי אחראי
  • התפתחות כערך מובנה: החברה שואפת להשתפר כל הזמן
  • מיומנות: מומחיות, ידע, כישורים

לקוחות קרשין שלו

לקוחות החברה נפרשים על-פני תחומים רבים: תעשיית המזון, מיזוג אוויר, בנייה, הארחה, אנרגיה - כל אלו ואחרים נהנים מידע שנצבר לאורך דורות וניסיון עשיר בפועל בתכנון, ייצור והתקנת מערכות מורכבות ומתקדמות - מערכות המיוצרות בהנדסה תהליכית, תוך שימוש בטכנולוגיות ריתוך וייצור, תרמודינמיקה, ובמכונות אלקטרו-מכניות. כל זה מתורגם בסופו של דבר לחיסכון בכסף רב - ולא פחות חשוב, מוביל להתייעלות אנרגטית משמעותית, שטובה גם לשמירה על כדור הארץ.

שירותי ומוצרי החברה עומדים בכל הסטנדרטים המחמירים ביותר בתחום, ומתוכננים בקפידה על מנת להתאים לכל מרחב בו הם מיושמים, דבר המוביל ויוצר רשימה ארוכה של לקוחות מרוצים לאורך השנים.

פרטים נוספים אודות קרשין שלו:

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

האם טיפול מיני זוגי באמת עושה את העבודה?

כל מה שצריך לדעת על קמגרה ב 2022